Hosted Telefonie

Alle mogelijkheden van een zakelijke VoIP telefooncentrale, maar geheel online, als dienst zonder kostbare investering of ingewikkeld onderhoud. Afrekenen per maand naar gebruik plus direct besparen op telefoniekosten.

Compleet en flexibel. Overal kunnen werken met HotDesking. Optimale service door groepsschakelingen en wachtrijen. Voicemail/email en doorschakelingen per gebruiker zelf instelbaar. Vast/mobiel integratie (SimulRing) dus altijd bereikbaar, ook onderweg. Conferencing met max 10 personen. En altijd controle en inzicht via de web portal.

De enige basis voor continuïteit van de dienstverlening is de klanttevredenheid.  Dat is vrijheid!

Controle

Gebruikers toevoegen, of juist verwijderen. Groepsschakelingen of wachtrijen maken. Telefoonnummers koppelen aan gebruikers of groepen. Nummerplan aanpassen. Al deze beheerstaken kunnen eenvoudig via de web portal zelf uitgevoerd worden. Volledige controle en direct resultaat.

En dat alles zonder dat er een eigen machine geïnstalleerd en onderhouden moet worden. Geen eigen noodstroomvoorzieningen. Geen aparte service contracten of technische trainingen. Geen dubbele, redundante verbindingen. Geen reserve onderdelen, geen backup apparatuur. Geen gedoe. Mocht uw eigen netwerk een (stroom)storing hebben dan draait uw hosted voice dienst gewoon door in onze datacenters en blijft u gewoon bereikbaar. Veilig en vertrouwd.

HotDesking

Flexplekken? Thuiswerkers? Veel onderweg? Log eenvoudig in op een toestel op kantoor, thuis, of een softphone onderweg, waar gesprekken op binnen kunnen komen en gebeld kan worden. Meerdere vestigingen worden naadloos geïntegreerd. Geen ingewikkelde doorverbind acties meer, geen privetelefoondeclaraties meer, en een directe besparing op het mobiele abonnement.

Kostenbesparing

Alleen betalen voor de aangemaakte gebruikers, en per maand. Onderling gratis bellen, ook tussen medewerkers op verschillende locaties en met thuiswerkers. En daarnaast een fikse besparing op de belkosten, die kan oplopen tot 40% of meer, door scherpe tarieven en doordat u betaalt per seconde. Dit is over het algemeen al voldoende om de investering binnen enkele maanden terug te verdienen. Maar de echte besparing zit hem in het slimmere werken: de mogelijkheid om met minder mensen beter bereikbaar te zijn, met als overal gevolg een grotere klanttevredenheid.

Bereikbaarheid

Doorschakelen naar mobiel vanwege onbereikbaar zijn op het vaste nummer of als de gebruiker niet is ingelogd? Elke gebruiker kan zijn eigen bereikbaarheid zelf instellen via de web portal. Ondanks alles toch onbereikbaar? Of juist expres even onbereikbaar? Bellers kunnen een voicemail inspreken, die als email afgeleverd kan worden. Dus alle berichten bij elkaar voor maximale efficiëntie. De voicemails kunnen ook telefonisch afgeluisterd worden en worden gearchiveerd of opgeborgen.

SimulRing

Met SimulRing rinkelt de mobiel mee met het vaste nummer en kan naar wens opgenomen worden op 1 van de toestellen. Handig voor de ambulante medewerkers die niet steeds willen in- en uitloggen. Opgenomen op de mobiel kan een gesprek eenvoudig doorgeschakeld worden naar een collega op zijn interne nummer. En natuurlijk is op de mobiel het nummer van de beller te zien.

Wachtrijen

Er zijn van die momenten dat de service desk het te druk heeft om iedereen direct te helpen. Dan komen wachtrijen goed van pas. De beller weet waar hij aan toe is, en heeft eventueel de mogelijkheid om na enkele minuten wachten een voicemail in te spreken zodat hij teruggebeld kan worden.

Voor de grotere contact centers is er de mogelijkheid om agents flexibel op en af te schakelen, al naar gelang de drukte. En de contact center manager houdt perfect overzicht en controle, via de web portal of via de additionele receptiepost.

Conferencing

Voor gesprekken met meerdere personen maakt u eenvoudig zelf conference rooms aan, waarop door de deelnemers van een conference ingebeld kan worden (zowel intern als extern). Een pincode sluit misbruik uit, en de manager van de conference kan, via de web portal of via de telefoon, deelnemers managen.

Efficiënt vergaderen zonder rompslomp, en zonder dure extra apparatuur of aanvullende diensten.

Open voice standaard

Door het gebruik van open standaarden (SIP, RTP) voor de communicatie met de telefoontoestellen kunnen in principe alle moderne IP toestellen (die op basis van het SIP protocol werken) gebruikt  worden. Toestellen van bekende merken zoals Polycom en Snom worden volledig automatisch geconfigureerd en zijn dus echt plug en play, maar ook vele toestellen van bijvoorbeeld Tiptel, Gigaset, Aastra, Siemens, Linksys, Grandstream etc kunnen probleemloos gebruikt worden.

Nummerbehoud

Uiteraard neemt u uw bestaande telefoonnummers gewoon mee. Dat hele proces regelen wij voor u, waarna de oude telefoonlijnen automatisch vervallen. Telefoonnummers uit verschillende regio's kunnen aan een enkele 'virtuele telefooncentrale' gekoppeld worden waardoor bijvoorbeeld eenvoudig voor meerdere vestigingen een centrale receptie ingericht kan worden. Het is op elk moment mogelijk om nummers in elke regio in Nederland, of 088, 0800 of 0900 nummers, aan de virtuele telefooncentrale toe te voegen. Uitbreiding van de organisatie is op deze manier heel eenvoudig.

Internationaal kunnen nummers in ruim 40 landen direct aan de centrale gekoppeld worden, en in een groeiend aantal landen (inclusief de meeste West-Europese landen, en USA/Canada) kunnen ook bestaande telefoonnummers geporteerd en gekoppeld worden. Hierdoor bent u ook voor uw buitenlandse klanten en partners optimaal bereikbaar.